Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













mina bästa nio resulterade i ett jävligt gott självförtroende



Här kommer summeringen av mina mest gillade bilder på instagram: Det är väldigt tydligt att ni ÄLSKAR mig!!!!!!



NIO: när jag och sebbe va på dejt i nå 'matbås' och åt nån smaklös bowl pga rådande trend 

 
ÅTTA: när jag ligger inför döden...eller i snön som ett slängt bananskal av den enda orsaken: bra instamaterial 
 
SJU: killy som flyter runt som en jävla vinkork i nån vik i gr3kl@nd

SEX: ser söt ut men skenet bedrar!  är påväg till grannen för att köra upp istappen i röva på nån som sitter på dass i vinterkylan :')
 
FEM: när vinterns första strålar når min ytterst bleka nuna och bränner sön't den
 
FYRA: den enda frågan jag har angående den här bilden är: vad i helv har jag för laxrosa nagellack??? euw 

 
TRE: innan bröllop med accessoarer som b.la annat lila bajspåse och  kamerakilly (pappa) ber oss obvy att: 'göra våra bajsnödigaste miner'


TVÅ: fick låna en neonfärgad kepa av stuggrannen pga älgjakt och ville inte bli misstagen för en äl...g....cougar
 


ETT: sist men inte fan äre minst, den bästa selfien någonsin tagen
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: