Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













men gu inte en sån jävel igen va



Hur gammal är du? 
Guu, jag är ändå tjugofyra fjantiga jordsnurr, vet att ni vill tro att jag är fjorton stabila år, men jag kødder inte. 
 
Hur gammal känner du dig? 
ibland som de lelle barnet pga på familjemiddagar sitter jag helst med barnen o 'leker' med maten, men får ej, förstår inte varför???? ibland som fyrtiofem och förståndig tho, lol

 Var bor du?

fridhemsplan, i stockholms tröttaste kvarter, det finns bara betong här. skämta! inte om betongen, men älskar d i övrigt jö. 

 Vad ska du göra idag?
tänker rent sonika inte göra ett jävla jota, ev äta nån go sojakorv pga hungrig och har nyss ätit middag? vad i helv
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? varför?

alltså obvy vintern pga fyller år i den!!!!!! på den???? på en *stark* andraplats kommer das zummer. 

 Nämn tre saker som en kanske inte vet om dig?

1. att min favoritfilm tills jag va sjutton ~ish  var kenny starfighter, still going strong!!!!!!!!!

2. jag är vegetarian *rättar in mig i ledet*, FYFAN vilken basic bitch en är trots allt

3. HATAR ljudet av tandborstning, borstar alltid med kranvattnet på. 

var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 

Mellan dina skinkor? 
 


vad är du på för humör just nu?

helt schlutt men inte betutt. 

 
vilket är ditt favoritgodis?

lakrits, what elze

vilken är din favoritaffär?

monki, annars typ second hand???? mvh lopp-lisa 

är du morgon- eller kvällsmänniska?

guuuu vill svara här att jag är kvällsmänniska pga elsker känslan att va vaken långa kvällar, men somnar alltid innan nio...... :')

har du blivit sydd någon gång?
ja euw i foten, tappade en grillkniv innan jag hann inmundiga min kebab.....från förr i tiden när man åt lik...


vem gjorde senast något extra speciellt för dig? 

 gybben vid busshållplatsen idag, som tyckte chester såg ut som en 'limpa', dagens humorRrr
 

vad heter du i andranamn? 

therese, kunde jag inte fått nått med mer skjuts i??? + kommer ihåg besvikelsen när en va liten o va avis på alla med minst två andranamn??? jag da?

 vill du gifta dig? 

joda

har du något smeknamn?

Alltså alla typers, alle, alex, alexo, och Alex (en go och lång betoning på a:et, främst av tii's morfar har jag hört.

 

 

 

 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: