Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













det är något som möglar inuti mig



 
här luktar d dött...........jaha d va ba likresterna från bloggy :'). kan glatt meddela att jag hela "semestern" jobbat på att bli ofattig!!! annars då? livet har ju varit hopplöst kul utanför denna blogg och så fort man bestämmer sig för att klicka sig in här trillar motivationen av pinn, lägligt! vad gör ni? hur må ni? kanske hotar med att stänga ner det här eländet om ingen svarar???? HO HO / klem

KOMMENTARER

  -  

hej jag mår bra ligger i sängen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: