Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













rubriker är till för annat fölk



 
HALLÅ! Har tappat livsgnistan sen senast???? nejjj, skämta! jag är här å jag lever å jag mår! har i helgen upptäckt nån qul bar med ett par kompisar, gick dock hem *tidigt* pga kärring och det traditionella 'fyllekäket' fick absolu-tut inte förgås. Sitter i övrigt och gnager på naglarna i brist på annat gott??? Har nått töntigt godisförbud som jag klubbade för fem minuter sen, vad är det om ens??!?! perks of being born with a snippa i ett patriarkat, we have to tänka på figuren. HAHA. hejdå hörrni

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: