Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













utan ett enda korvöre



Hörrni! nu brinn de uti fickan så jag har rensat jävul och tänker att jag lägger upp lite greyer som ni kan köpa billigt här! Kom igen nu, i vanlig ordning önskar jag att ni finansierar mig och mitt ölbehov! Kommentera eller dyl om ni är intresserade av nått. pyss så länge
 
1. Superball transparent tröja från weekday, storlek: large, har alltså knappt använt denna, helvitte vilket kap va! 100 korvz 2. Vintage collegetröja, de rinn i öge när jag tänker på att denna ska säljas. Storlek: large (passar även den lelle mediumen) 50 pesetas.

1. Dom hära är helt fantastiska, men jag tror att han som delar liv med mig tkr att jag har för MÅNGE. Äkta dr martens från englandet, storlek: 39 passar även 38.5 eller ni som är med i långa tår-klubben (S/O till er)!!!!! Pris: 200 kala riksdaler.  SÅLDA 2. meget fin skinnjacka inköpt second hand, bra skick! Passar 38/40. Pris: 90 kr. SÅLD
 
OBS: kan frakta allt alt mötas upp i stöckhölm!


KÖP NU INNAN JAG BÖRJAR LETA SVARTA PENGAR PÅ GATAN VA!!!!!!!!
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: