Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













herrar herrar herrar som om världen kretsar kring er



alltså låt en kvinna va ful?????

Detta är alltså mitt minspel under första perioden av men..s.....eller en hockeymatch. Är otroligt fascinerad av att titta på testosteron-stinna pojkar som främst slåss av typ orsak: han har större pillefjong än mig och ändå anses vi kvinnor va såna jävulusiska dramaqueens, men snälla nån????? vem sa't???? Aha i övrigt är min tankeverksamhet typ åtta veckor fram till midsommar pga är så vidrigt peppad, vet inte om det är ölen jag längtar efter eller kompisarna??? skoja, solklart att d e ölen :S. Hur mår ni där ute i cyber'n? hej hej.....monika....mvh pappa

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: