Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













sitter på flötet



d e en *segergest*, oki 

jag vet int me er, men jag åker jallafall till grekland på lördayy!!!!!!!!! ska framförallt hänga på playan och typ på poolens botten, vet inte vad jag har för ärende där dock??? just nu sitter jag o dreglar över en currygryta som jag tänkte göra till middag och i övrigt ville jag mest bara skryta om min pensionärsresa som äger rum till helgen da. önska mig trevlig resa kanske rå, hejrå rå, ses efter zemeztern rå

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: