Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













trampa i fågelskit och kör i vind



 
HALLI HALLÅ från en som har hopp om livet!!!! Dagens insikt: att ha identitetskris är vardagsmat för mig nuförtin, idag har jag: städat, diskat, solat I BAR ÖVERKROPP (!!!!!) (med undantag för en liten bh-top pga tuttar är så provokativa) och nu lagar jag "äppelkompott", jag har blivit en vidrig människa???? SKÄMTA, är ba så äckligt tillfreds pga endorfiner och ev den lelle solen på nästippen, obs skämtade inte om kompotten, den doftar ljufvligt från kokvrån. GOD JUL, GLAD SOMMAR, GLAD PÅSK och tjofräs

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: